Sziasztok! Ez a cuki német csaj, Celene Nox, főállásban irodista, szabadidejében modell. Eddig ilyen leggings-eket, meg mindenféle fényes spandex rucikat próbálgatott... Aztán megvette EZT! 14 kiló sziló - a szombati buliba! Egy biztos, ha megint lesz olyan véglény, aki cigivel a kezében megy a táncolók közé, ezt viselve nem égeti meg. 🙂 Üdv: Zozó
Steven Spielberg - Párbaj A filmben egy kaliforniai úton haladó sofőrt egy rejtélyes, túlméretezett kamion üldöz. A történet egy elszigetelt élet-halál harcról szól, ahol a teherautó vezetője rettegésben tartja az autóst, akinek fogalma sincs a kamionos motivációiról.
A Z generáció az 1995 és 2010 között született embereket jelenti, akiket digitális bennszülötteknek is neveznek. A Z generáció tagjai már a digitális korban nőttek fel, így lételemük az internet, a közösségi média és a mobiltechnológia. Jellemző rájuk a gyors információfeldolgozás, a multitasking képessége és az online és offline világ egyidejű kezelése. Multitasking : Azt jelenti, hogy egyszerre több feladatot végzünk, vagy hogy gyorsan váltunk az egyes feladatok között. A kifejezést eredetileg a számítástechnikában használták, ahol az operációs rendszerek látszólag egyszerre több programot futtatnak. Emberek esetében ez nem valós „egyszerre csinálást”, hanem inkább gyors „feladatváltást” jelent, ami növeli a mentális erőfeszítést és csökkentheti a hatékonyságot és a pontosságot.
Hogyan alakult ki az Adidas melegítő őrület Oroszországban? A Szovjetúnió utolsó napjaiban ez a stílus óriási hatással volt az orosz szubkultúrára. A márka széles körben ismertté vált az országban a moszkvai olimpia után, mivel az Adidas támogatta a sportolók ruházatát. A fiatalok körében elterjedt a jellegzetes 3 csík, mindenki viselni akarta az olimpián látott melegítőket. Ezután viszont a stílust a “gangster életmóddal” párosították, mivel annyi ilyen melegítő érkezett az országba, hogy a börtön egyenruhák hiányában ezeket adták a raboknak.
Sziasztok! Egy újabb gyöngyszemre leltem a komment mezőben... Hűen tükrözi a műsor színvonalát.
A Metától származó belső dokumentumok szerint naponta 15 milliárd csaló hirdetést jelenít meg platformjain a Facebook üzemeltetője. Egy 2024 végéről származó becslés szerint a csaláshoz használt, illetve tiltott árukat megjelenítő hirdetésekből mintegy 16 milliárd dollár bevétele származott a cégnek, ami a teljes bevételének a 10 százaléka. A hirdetésekkel tiltott internetes kereskedelmi szolgáltatásokat és befektetéseket, illegális online kaszinókat, valamint tiltott gyógyászati termékeket kívántak népszerűsíteni a hirdetések feladói. Az egyértelműen csalásra épülő, úgynevezett magas kockázatú hirdetésekből évente nagyjából 7 milliárd dollár bevételre tesz szert a Meta egy másik belső dokumentum szerint. Az üggyel kapcsolatban kiszivárgott iratok azt mutatják, hogy a cég legalább három éven keresztül nem tudta megakadályozni, hogy az illegális reklámok rendszeresen eljussanak a Facebook, az Instagram és a Whatsapp több milliárd felhasználójához. Mint kiderült, a csaláshoz használt hirdetések nagy része olyan hirdetőktől származott, akiket a Meta belső figyelmeztető rendszere eleve kockázatosként értékelt. A dokumentumok szerint a vállalat csak akkor tiltja ki a gyanús hirdetőket, ha csalásszűrő rendszerei legalább 95 százalékos valószínűséggel azt jósolják, hogy a hirdető valóban visszaélést követ el. Forrás : telex.hu



